Listing 1 - 10 of 60 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Motivation (Psychology). --- Motivation Motivatie --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- 159.9 --- #KVHB:Motivatie --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- Psychologie --- Motivatie --- Management --- Managementvaardigheden --- Personeelsmanagement --- Beloningssystemen --- 65.012.4 --- Arbeidspsychologie --- Management strategie motivatie beloningen --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Beloningssysteem
Choose an application
Ontdek hoe je een job repareert in tien minuten. Bekijk de zes pijlers van elke job en hoe belangrijk die voor jou zijn. Herken de baan die je het meest Motiveert. Het klikt niet tussen Jan en zijn nieuwe baas. Elke keer als hij naar een vergadering met zijn baas rijdt, moet hij onderweg stoppen omdat hij zware maagkrampen krijgt. Zo kan het niet langer. 'Kijk ik nu beter uit naar een andere baan?', vraagt hij zich af. Zijn werk zelf doet hij eigenlijk wel graag. En is het ergens anders wel beter? Wanneer we twijfelen aan onze baan, doen we onze taken minder goed, kost het meer tijd om ze te doen en snauwen we mensen sneller af. Als het zo doorgaat vergroot het zelfs de kans op een ontslag. Jobrepair laat aan de hand van herkenbare verhalen simpele reparatietools zien, ondersteund door wetenschappelijk onderzoek. Zo repareer je jouw werk als een expert en geraak je snel van die twijfel af. Resultaat: je hebt weer zin in een baan die beter bij je past en klaar is voor de toekomst.Bron: https://www.bol.com/nl/p/jobrepair/9200000114281384/?suggestionType=browse&bltgh=nVRP83m7Li7o-8-JxZBMrw.1_2.4.ProductPage
Personeelsmanagement --- Arbeidsvreugde --- Arbeidsmotivatie --- Werknemers --- Medewerkerstevredenheid --- Motivatie --- Loopbaan --- change, coachen, gedrag, motivatie, personeel, talent, zelfontwikkeling, succes --- Werknemer --- Inspraak --- Psychologie du travail Arbeidspsychologie --- Intelligence émotionnelle Emotionele intelligentie --- Futurologie Futurologie
Choose an application
Verzuipen onder een berg werk, of op de toppen van je kunnen werken, dat lijkt vaak de keuze. Dit boek biedt je een krachtige methode – gebaseerd op de kennis van Stephen Covey, de laatste ontdekkingen in de neurowetenschap en jarenlange praktijkervaring – waarmee je je productiviteit en persoonlijke effectiviteit meetbaar verhoogt. De methode helpt je in te zien waar je je kostbare tijd, energie en aandacht aan moet besteden om datgene te bereiken wat voor jou het belangrijkst is. Dankzij de voorgelegde vijf keuzes word je proactief, focus je op wat echt het verschil maakt, krijg je dingen voor elkaar, maak je je leven makkelijker met behulp van technologie, en je krijgt er nog energie van ook. Met de vijf keuzes ontstijgen individuen, teams en organisaties het doorsnee efficiëntieniveau en bereiken ze het niveau van buitengewone productiviteit. Deze Nederlandse vertaling is aangevuld met praktijkvoorbeelden uit de Benelux.
Management strategie success wendbaarheid veerkracht --- ADD --- productiviteit --- Timemanagement --- Motivatie --- 005.96 --- Bee Collection
Choose an application
A practical handbook for making management great again Managing for Happiness offers a complete set of practices for more effective management that makes work fun. Work and fun are not polar opposites; they're two sides of the same coin, and making the workplace a pleasant place to be keeps employees motivated and keeps customers coming back for more. It's not about gimmicks or 'perks' that disrupt productivity; it's about finding the passion that drives your business, and making it contagious. This book provides tools, games, and practices that put joy into work, with practical, real-world guidance for empowering workers and delighting customers. These aren't break time exploits or downtime amusements they're real solutions for common management problems. Define roles and responsibilities, create meaningful team metrics, and replace performance appraisals with something more useful. An organization's culture rests on the back of management, and this book shows you how to create change for the better. Somewhere along the line, people collectively started thinking that work is work and fun is something you do on the weekends. This book shows you how to transform your organization into a place with enthusiastic Monday mornings.
Management --- Personeel ; motivatie. --- Corporate culture. --- Employee motivation. --- Social aspects. --- Psychological aspects.
Choose an application
1. Functie en taken van het management - 2. De kunst van het delegeren - 3. Spelregels voor het proces van effectief delegeren - 4. Randvoorwaarden bij het overdragen van taken - 5. de grenzen van het delegeren - 6. Het venijn van het 'opwaarts delegeren' - 7. Controleren, volgen en begeleiden - 8. Concrete voorbeelden van delegeertechnieken
Management leidinggeven leiderschap coachen motiveren motivatie gedrag samenwerken --- Chefs Diensthoofden --- Coaching Coaching --- Délégation Delegeren --- Managers Managers --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- 366.4 --- delegeren --- management --- Management --- Personnel management --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
Bedrijven en instellingen wordt voorgehouden dat innoveren belangrijk is om te concurreren, om sneller, beter en goedkoper nieuwe producten en diensten te leveren en markten te veroveren. Maar waar haal je de ideeën, de creativiteit, de kennis en vaardigheden om te innoveren vandaan? Waar zit de innovatiekracht van organisaties? Het boek bevat verhalen uit 13 bedrijven en instellingen die hun organisatie zó hebben georganiseerd, dat de innovatieve kracht van hun medewerkers effectief wordt benut en gestimuleerd. Het innovatievermogen van deze organisaties wordt hierdoor blijvend verhoogd. Medewerkers leren meedenken over vernieuwing van processen, nieuwe producten, diensten en markten. En als ze eenmaal ervaren dat hun ideeën en kennis worden benut, blijven ze dat innovatieve gedrag vertonen. Door je organisatie zó in te richten dat de competenties van medewerkers maximaal benut worden, creëer je een goed klimaat voor sociale innovatie. Deze verhalen inspireren en stimuleren om in de eigen organisatie te zoeken naar manieren om innovatiekracht te benutten en versterken. Zo ontstaan sociale innovaties die ook nog leiden tot meer werkplezier
Choose an application
- Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken ?- Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te bewerkstelligen ?- Hoe maak je deze verandering zonder conflict te veroorzaken ?Hiërarchie en controle zijn niet meer de primaire ingrediënten voor succes. Resultaat behalen met je organisatie gebeurt tegenwoordig meer dan ooit samen. De manier waarop je jouw organisatie leidt en met je werknemers communiceert, beïnvloedt de werking van je bedrijf dus enorm.In Leidinggeven zonder cijfers vertellen Filip Vandendriessche en Han Looten hoe je als manager het vooropgestelde doel kunt bereiken en tegelijkertijd medewerkers betrokken houdt bij de organisatie. De auteurs hebben daarbij een bijzondere aandacht voor outputmanagement. Die manier van sturing koppelt de doelstellingen van een organisatie aan een cultuur waarin de capaciteiten van de individuele werknemers tot volle wasdom komen en de klant en kwaliteit centraal staan. Outputsturing is niet de volgende managementhype, maar staat voor een andere manier van denken voor bestuurders. Het verhoogt de samenwerking binnen je bedrijf, en maakt verandering zonder conflict mogelijk. Sturen op output kun je leren, en dit boek wijst je de weg.Bron : http://www.lannoocampus.be
Organization theory --- Social psychology --- Management leidinggeven leiderschap coachen motiveren motivatie samenwerken wendbaarheid veerkracht empowerment --- 366.41 --- leiding geven --- leiderschap --- management --- coaching --- outputmanagement --- 366.4 --- Leadership Leadership --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- Pouvoir (relations humaines) Macht (menselijke relaties) --- Leadership --- Management --- Employee participation --- Personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Motivatie --- Verandering --- Delegeren --- Managementvaardigheden --- Leiderschap
Choose an application
motivatie --- arbeidstevredenheid --- personeelsmanagement --- Personnel management --- Industrial psychology --- Motivation --- Human resource management --- 65.012.4 --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A553 --- #SBIB:35H2102 --- #SBIB:35H303 --- 061 organisaties --- 334 bedrijven --- 65 management --- 658.3 personeelsbeleid --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Motivatie --- #KVHB:Personeelsbeleid --- 367.2 --- arbeidsmarkt --- human resources management --- waarden --- Management strategie motivatie beloningen --- Business management, administration. Commercial organization --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Personeelsmanagement bij de overheid: specifieke aspecten --- Organisatieleer: mensen --- Personeelsbeleid --- Motivation. --- Human resource management.
Choose an application
Eddy Merckx is een kopman, omdat hij keihard trainde om zijn voorsprong op de concurrentie te kunnen behouden. Toptrainer Josep Guardiola is er een, omdat hij vanuit zijn eigen filosofie een stempel op het voetbal drukt. Ook Marc Coucke is een kopman, omdat hij alles in vraag stelt en daardoor steeds resultaten boekt.Kopmannen is een ode aan de principes die topbedrijfsleiders en topatleten kunnen delen. Goede managers leggen de lat op de juiste plaats, durven te vallen en dat te erkennen, maar weten ook hoe ze moeten coachen. In het veranderende bedrijfsklimaat van vandaag is dat broodnodig.Bron : http://www.lannoocampus.be
Athletic directors --- Management --- Leadership --- Psychological aspects --- coachen, communicatie, cultuur, leiderschap, leidinggeven, management, samenwerken, succes --- Leiding geven --- Managementstijlen --- Management 658.012.4 --- Leiderschap --- Leidinggeven --- Managementvaardigheden --- Topsport --- Motivatie --- Personeelsmanagement
Choose an application
What if you could combine the agility, adaptability, and cohesion of a small team with the power and resources of a giant organization? When General Stanley McChrystal took command of the Joint Special Operations Task Force in Iraq in 2003, he quickly realized that conventional military tactics were failing. The allied forces had a huge advantage in numbers, equipment and training - but none of the enemy's speed and flexibility. McChrystal and his colleagues discarded a century of conventional wisdom to create a 'team of teams' that combined extremely transparent communication with decentralized decision-making authority. Faster, flatter and more flexible, the task force beat back al-Qaeda. In this powerful book, McChrystal and his colleagues show how the challenges they faced in Iraq can be relevant to any leader. Through compelling examples, the authors demonstrate that the 'team of teams' strategy has worked everywhere from hospital emergency rooms to NASA and has the potential to transform organizations large and small. 'A bold argument that leaders can help teams become greater than the sum of their parts' Charles Duhigg, author of The Power of Habit 'An indispensable guide to organizational change' Walter Isaacson, author of Steve Jobs.
Listing 1 - 10 of 60 | << page >> |
Sort by
|